Filters

سیم وکابل سیمبافت

نتیجه‌ای پیدا نشد.

معرفی برند سیم و کابل سیمباف

در سال ۱۹۷۸ شرکتی به نام سیمباف در شهرستان ساوه در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌ها شروع به فعالیت کرد. این شرکت از تجهیزات و تکنولوژی‌های به‌ روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. تمام آزمایشگاه‌های این شرکت مجهز هستند به همین دلیل تمام محصولات آن قبل از فروش تست‌های مختلف همچون (تست مقاومت عایقی، تست مقاومت الکتریکی و تنسیل و …) را پشت سر می‌گذارند و در نهایت با کیفیتی برتر روانه بازار می‌شوند.

شرکت سیم و کابل سیمباف با هدف تامین کردن بخشی از نیازهای کشور شروع به کار کرد و در حال حاضر بسیار موفق عمل می‌کند. با توجه به برنامه‌های توسعه شرکت و افزایش نیاز صنایع موجب شد که شرکت سیمباف به ساوه انتقال داده شود و در فضای در حدود ۲۱۰۰۰ متر مربع فعالیت‌ها خود را انجام دهد. این شرکت تمام مجوزهای لازم را داراست و انواع سیم و کابل‌ها از جمله کابل آلومینیومی زمینی، کابل آلومینیومی و کابل خودنگهدار را بر اساس استانداردهای بین المللی و استاندردهای ملی طراحی و تولید می‌کند.

شرکت سیمباف برای تولید محصولاتش از ماشین آلات و دستگاه‌های جدید و دانش متخصصین با تجربه استفاده می‌کند که همین دلایل باعث شده کیفیت محصولات تولید شده این شرکت بسیار عالی باشند و بتوانند که در بین سایر برندها جزئی از برترین‌ها باشد.

محصولات سیم و کابل سیمباف

در واقع سیم و کابل‌های تولید شده از شرکت سیمباف جریان برق را از یک مکان به مکان دیگر انتقال می‌دهند. می‌توان گفت که با دو متریال مس و آلومینیوم انواع سیم و کابل‌های این برند ساخته می‌شوند. گفتنی است که هادی مسی که تولید می‌شود بسیار گران‌تر از هادی آلومینیومی است اما هادی فلز مس با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به عنوان بهترین رسانا شناخته می‌شود به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اساسا این محصولات در اندازه و ابعاد و قطر‌های مختلفی به دست مصرف کننده می‌رسند و همه آن‌ها با توجه به نیازشان این محصولات را می‌توانند خریداری کنند. سیم و کابل‌های برند سیمباف دارای ویژگی‌هایی همچون:

✅کیفیت عالی ✅قیمتی مقرون به صرفه ✅تنوع بالای محصولات ✅رعایت استانداردهای لازم در هنگام تولید ✅استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و … هستند. برخی از محصولات تولید شده این کمپانی انواع سیم‌ افشان، سیم و کابل‌های مخابراتی، سیم‌های مفتولی، سیم‌های لاکی، کابل‌های ساختمانی، انواع کابل‌های زمینی و خودنگهدار، کابل‌های لاستیکی، کابل‌های کنترل و ابزار دقیق، سیم و کابل‌های جوش، انواع کابل‌های مخابراتی و … هستند. محصولات سیمباف با کیفیتی که دارند توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند و مورد استقبال آن‌ها قرار بگیرند.

خرید تلفنی